• وبلاگ : خط سرخ شهادت - سردار شهيد حاج سعيد قهاري
  • يادداشت : سراپا غيرت و مردانگي
  • نظرات : 8 خصوصي ، 49 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام
    سالروز شهادت سردار بزرگوار توحيد ،چمران عزيز و نيز ياد معلم بزرگ دکتر شريعتي بر تمامي اهل فکر و انديشه تسليت باد
    عطش دکتر شريعتي در آدم شدن و فهميدن و تکوين شخصيت شهيد چمران در صحنه هاي بسيار خطرناک جهاد و غربت نمادي از زيبائيهاي اين دو بزرگوار است.
    درود خداووند بر آنان و تمام شهدا و امامشان باد
    شريعتي:افتخار ميکنم که مقلد خميني باشم ،بجز او چه کسي را ميتوانم بعنوان مرجع بپذيرم.
    پيام حضرت امام ‏خميني بمناسبت شهادت دکتر مصطفي چمران
    بسم ‏الله الرحمن الرحيم .انالله وانّااليه راجعون.شهادت انسان‏ساز سردار پرافتخار اسلام، و مجاهد بيدار و متعهد راه تعالي و پيوستن به «ملاء اعلي»، دکتر مصطفي چمران را به پيشگاه ولي‏عصر ارواحنا فداه تسليت و تبريک عرض مي‏کنم. تسليت از آنرو، که ملت شهيدپرور ما سربازي را از دست داد، که در جبهه‏هاي نبرد با باطل، چه در لبنان و چه در ايران، حماسه مي‏آفريد و سرلوحه مرام او اسلام عزيز و پبروزي حق بر باطل بود. او جنگجويي پرهيزگار و معلمي متعهد بود، که کشور اسلامي ما به او و امثال او احتياج مبرم داشت و تبريک از آنرو که اسلام بزرگ چنين فرزنداني تقديم ملت‏ها و توده ‏هاي مستضعف مي‏کند و سرداراني همچون او در دامن تربيت خود پرورش مي‏دهد. مگر چنين نيست که زندگي عقيده و جهاد در راه آن است؟
    چمران عزيز با عقيده پاک خالص غيروابسته به دستجات و گروه‏هاي سياسي، و عقيده به هدف بزرگ الهي، جهاد را در راه آن از آغاز زندگي شروع و به آن ختم کرد. او در حيات، با نور معرفت و پيوستگي به خدا قدم نهاد و در راه آن به جهاد برخاست و جان خود را نثار کرد. او با سرافرازي زيست، و با سرافرازي شهيد شد و به حق رسيد.
    هنر آن است که بي‏هياهوهاي سياسي، و «خودنمايي»هاي شيطاني، براي خدا به جهاد برخيزد و خود را فداي هدف کند نه هوي، و اين هنر مردان خداست. او در پيشگاه خداي بزرگ با آبرو رفت. روانش شاد و يادش بخير.
    و اما ما مي‏توانيم چنين هنري داشته باشيم، با خداست که دستمان را بگيرد و از ظلمات جهالت و نفسانيت برهاند...1/4/1360روح ‏الله ‏الموسوي‏ الخميني
    شما هم که حسابي چمراني هستيد!!!.يا علي